Polityka prywatności

23 grudnia 2013

W odcieniach różu i fioletu


Jakiś czas temu zobaczyłam na blogu Przyda się! kartkę zrobioną przez ScrapMana. Jak to się czasami zdarza, utkwiła mocno w mej pamięci i stała się inspiracją do stworzenia podobnej. Przy okazji zakochałam się w użytych do jej zrobienia fioletowo - niebieskich hortensjach! Wszystko wskazuje na to, że będę je często wykorzystywała - i to w różnych wersjach kolorystycznych.
Kartkę zgłaszam na
Wyzwanie #28 - Fiolety i Róże ogłoszone przez 123scrapujty.

zdjęcia: A.Kurek

Wykorzystałam:
biała kwadratowa baza
papier z zestawu Herbata z malinami - UHK Gallery
fioletowo-niebieskie hortensje z Przyda się!
Distress Ink Vintage Photo - Tim Holtz
różowe koraliki 
stempel ScrapFactory - Artpasje



6 komentarzy:

  1. Piękna karteczka:) widzę blogowe zmiany...fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny układ tych hortensji :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. ...piękne są, to prawda. Można nimi cudownie ozdabiać rożne rzeczy - nie tylko kartki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam, żeby wyszła jak najładniej, więc tym bardziej cieszę się z pochwały. :-)

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!