Zawsze mile widziani zaglądacze

27 listopada 2013

My garden.../Mój ogród...

Today in English, because I prepared the card for the Beyond Grey Challenges. The inspiration must be a garden, my garden. How does it look like? It's full of roses, butterflies and ladybirds hidden between the flowers. It's why you can find all these elements on my card. Enjoy it!

Dzisiaj piszę po angielsku, ponieważ przygotowałam kartkę na konkurs na angielskojęzycznym blogu Beyond Grey Challenges. Inspiracją do wykonania kartki ma być mój ogród. Mój jest pełen róż, motyli i biedronek, ukrytych pomiędzy kwiatami.Wszystkie te elementy umieściłam na swojej kartce. Zobaczcie sami!






Wszystkie zdjęcia w poście: B. Kurek


8 komentarzy:

  1. It is so beautiful . Love the garden inspired project
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts School Projects

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow..an amazing creation !

    Thanks for playing with us @ BGC
    Bipasha(DT)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's a plesaure. It was really inspiring challenge!

      Usuń
  3. Oh my thats pretty !
    I really love the colors ! the green is so bright and nice everything else just falls in place
    really good work there
    thanks for playing with us at BGC#43
    Hugs !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, PJ. It's nice of you.
      Greetings!

      Usuń
  4. So pretty. Love those butterflies. Thanks for joining us at BGC.

    OdpowiedzUsuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!